Grąžinimas, keitimas, pretenzijų pateikimas

    1. SĄVOKOS:
      1. Svetainė – internetinis kelionių portalas makalius.lt, kuris yra pasiekiamas internetiniu adresu – www.makalius.lt;

    2.        MAKALIUS.LT – UAB „TRAVELDEALS LT“, Lietuvos Respublikoje įsteigta uždaroji Pardavėjas - MAKALIUS.LT – UAB „TRAVELDEALS LT“, Lietuvos Respublikoje įsteigta uždaroji akcinė bendrovė, juridinio asmens kodas 302583106, registruotos buveinės adresas – Geležinkelio g. 3-14A, Vilnius, biuro adresas – Žygio g. 90, LT – 08242, Vilnius, yra tik paslaugų pardavėjas, todėl neatsako už pirkėjo įsigytų skrydžių vykdančių bendrovių nuostatus, ar įsigytų paslaugų vykdymą.

    3.        Paslaugos – MAKALIUS.LT Svetainėje siūlomos su kelionėmis susijusios paslaugos tokios kaip turistinių paslaugų paketų pardavimas, autobusų ir aviabilietų rezervavimas ir pardavimas, viešbučių rezervavimas ir tarpininkavimas, tarpininkavimas parduodant draudimo ir autonuomos paslaugas ir kitos su kelionėmis susijusios paslaugos, kurios gali būti nuolatos atnaujinamos, papildomos ar keičiamos Svetainėje, ir visada sąvoka Paslaugos apims visas tokias paslaugas, nurodytas Svetainėje.

    4.        Papildomos paslaugos – yra laikomos bet kokios papildomai užsakytos paslaugos, kurios yra apmokestinamos papildomai paslaugos užsakymo metu, ar vėliau.

    5.        Pirkėjas – bet kuris Svetainės asmuo (tiek fizinis asmuo, tiek juridinis asmuo), įsigijęs paslaugą iš pardavėjo

    6.        Partneriai – yra laikomi tokie juridiniai asmenys, su kuriais MAKALIUS.LT bendradarbiauja teikdamas Paslaugas Svetainėje;

     

     

    1. LĖKTUVŲ BILIETŲ GRĄŽINIMAS:

    1.        Lėktuvų bilietų grąžinimo galimybė yra nurodoma įsigyto lėktuvo bilieto patvirtinime. Rezervuojant bilietą, pirkėjas privalo susipažinti su pasirinkto skrydžio pasiūlymą vykdysiančių oro linijų bendrovių  taisyklėmis ir skrydžio sąlygomis

    2.        Įsigytų lėktuvų bilietų grąžinimas priklauso nuo įsigytą paslaugą teikiančios kiekvienos oro linijos bendrovės nustatytų grąžinimo sąlygų, kurias ji nustato kiekviena oro linijų bendrovė individualiai. Jeigu pasirinktą skrydį vykdo kelios oro linijų bendrovės, kiekvieno skrydžio segmento grąžinimo taisykles nustato jį vykdantį oro linijų bendrovė. Dėl detalesnės informacijos reikėtų kreiptis el. paštu labas@makalius.lt ne vėliau kaip likus 48 valandoms iki numatytos skrydžio datos

     

    1. LĖKTUVŲ BILIETŲ SKRYDŽIŲ DATOS, KELEIVIO VARDO KEITIMAS

    1.        Lėktuvų bilietų skrydžio datos keitimas pirkėjui pageidaujant yra papildoma paslauga, kurios sąlygas nustato įsigytos paslaugos vykdanti oro linijų bendrovė. Bet kokie galimi papildomi mokesčiai už šią paslaugą yra nustatomi paslaugą teikiančių oro linijų bendrovių. Norint pakeisti skrydžio datą pirkėjas turėtų susisiekti su pardavėju ne vėliau kaip likus 48 valandoms iki numatytos skrydžio datos el. paštu labas@makalius.lt, nurodydant užsakymo numerį ir į kurias datas pageidaujama pakeisti skrydį.

    2.        Įsigyto lėktuvo bilieto keleivio vardo keitimas pirkėjo pageidaujant yra papildoma paslauga, kurios sąlygas nustato įsigytos paslaugos vykdanti oro linijų bendrovė. Bet kokie galimi papildomi mokesčiai už šią paslaugą yra nustatomi paslaugą teikiančių oro linijų bendrovių. Norint pakeisti įsigyto lėktuvo bilieto keleivio vardą pirkėjas turėtų susisiekti su pardavėju ne vėliau kaip likus 48 valandoms iki numatytos skrydžio datos el. paštu labas@makalius.lt

    1. PAPILDOMŲ PASLAUGŲ UŽSAKYMAS IR ATŠAUKIMAS:

    1.        Paslaugos užsakymo metu pirkėjas yra supažindamas, kokios papildomos paslaugos įeina į pasirinktą skrydį ir jo kainą. Norėdamas įsigyti papildomai apmokestamas paslaugas [pavyzdžiui nestandartinis registruojamas bagažas, vaikiškas vežimėlis, sporto įranga ir t.t.], tai gali padaryti Svetainėje paslaugos skrydžio užsakymo metu [esant techninėms galimybėms], ar susisiekti pardavėju po lėktuvų bilietų įsigijimo ne vėliau kaip likus 48 valandoms iki numatytos skrydžio datos el. paštu labas@makalius.lt.

    2.        Papildomų skrydžio paslaugų atšaukimo sąlygos yra nustatomos kiekvienos paslaugą teikiančios oro linijų bendrovės, todėl pirkėjas turėtų susisiekti su pardavėjų ne vėliau kaip likus 48 valandoms iki numatytos skrydžio datos el. paštu labas@makalius.lt

     

    1. KLAUSIMŲ, PRETENZIJŲ PATEIKIMAS IR SPRENDIMAS:

    1.        Išsikilus bet kokiems klausimams dėl įsigytos paslaugos pirkėjas turi susisiekti su pardavėju el. paštu labas@makalius.lt, ar paskambinęs bendruoju pagalbos telefonu (+370) 639 96 444.

    2.        Pirkėjas gali pateikti pretenziją dėl jo manymu netinkamai suteiktos įsigytos paslaugos ją išsiunčiant elektroniniu laišku adresu labas@makalius.lt, adresuotą UAB „TravelDeals LT“. Pardavėjas įsipareigoja pateikti atsakymą į pretenziją per 14 darbo dienų.

     

Prašome užpildyti privalomus laukus!
Jūsų žinutė sėkmingai išsiųsta!
Nepavyko išsiųsti žinutės, patikrinkite laukelius.
Galite susisiekti el. paštu: labas@makalius.lt