Lėktuvų bilietų įsigijimo sąlygos

BENDROSIOS SĄLYGOS

  • Už šią bilieto kainą siūlomų vietų skaičius ribotas ir jų gali nelikti, jei už šį arba kitus skrydžius sumokėsite vėliau.
  • Kol bilietai nenupirkti, visos jų kainos gali keistis.
  • Aviakompanija Ryanair leidžia keliauti vieniems tik 16 m. ir vyresniems asmenims.
  • Už vėlavimus ar kitus nesklandumus, susijusius su oro sąlygomis ar oro uostais, agentūra neatsako ir sumokėti pinigai nėra grąžinami.
  • Jei keleivis užregistruoja mažiau bagažo vienetų nei už juos sumokėjo, bagažo mokestis negrąžinamas.
  • Skrydžio maršrutas, laikai ir datos nekeičiami.
  • Keleivio vardai ir pavardės nekeičiami.
  • Labai svarbu! Jeigu papildomai užsisakėte registruotą bagažą, persėdimo metu po kiekvieno skrydžio privalote atsiimti bagažą ir iš naujo jį užregistruoti kitam skrydžiui. Bagažas nėra automatiškai perkeliamas.
  • Užsakymas nėra patvirtintas tol, kol negausite laiško apie patvirtinimą.
  • Pinigai, sumokėti už bilietą arba dalis sumos nėra grąžinami.
  • Pirkdami skrydį su persėdimu, kur bent viename segmente skrydį vykdo pigių skrydžių bendrovė ("Ryanair", "Wizz Air", "Easyjet", "Monarch", "Jet2", "airBerlin"), Jūs prisiimate riziką, kad atšaukus bet kurį iš įsigytų bilieto segmentų ar aviakompanijai pakeitus skrydžio laiką, gali tekti savo lėšomis įsigyti naują bilietą su tuo pačiu ar kitu oro vežėju.
  • Įsigijus skrydį su persėdimu, su skirtingais oro vežėjais klientas žino, kad vėluojant bet kuriam iš skrydžių ir nespėjus į kitą skrydžio segmentą, savomis lėšomis gali tekti pirkti alternatyvų skrydį, o aviakompanija ar kelionių agentūra UAB TRAVELDEALS LT nėra įpareigota kompensuoti patirtų išlaidų, apart atšaukto segmento pinigų grąžinimo.
  • Keleivis privalo savarankiškai sekti informaciją apie skrydžio būseną realiu laiku, likus dienai ar mažiau iki išvykimo. Skrydį atšaukus iki jo likus mažiau nei 3 dienoms, kelionių agentūra neįsipareigoja informuoti keleivių apie jo atšaukimą. Informaciją keleivis privalo sekti aviakompanijos arba oro uosto, iš kurio išvyksta, puslapyje.

 

PAGRINDINĖS VEŽIMO SĄLYGOS                                    

  1. Šios pagrindinės vežimo sąlygos kartu su keleiviui išduotu bilietu patvirtina tarp vežėjo ir keleivio sudarytą vežimo sutartį.
  2. Vežimui ir kitoms vežėjo teikiamoms paslaugoms taip pat taikomi vežėjo patvirtinti tarifai, sąlygos ir taisyklės, nustatytos Bendrosiose keleivių ir bagažo vežimo sąlygose.
  3. Vežėjas įsipareigoja imtis visų priemonių, kad keleivis ir bagažas būtų vežami pagal tvarkaraštį. Tačiau skrydžio laikas, nurodytas tvarkaraščiuose vežėjo gali būti keičiamas be atskiro įspėjimo. Sutinkamai su tuo, keleivis prieš išvykimo dieną turi pasitikrinti išvykimo laiką pagal vežėjo tvarkaraštį. Prireikus, vežėjas be atskiro įspėjimo taip pat gali suteikti keleiviui paslaugas pasinaudodamas kitais vežėjais ar orlaiviais, arba pakeisti biliete nurodytas sustojimo vietas, sujungti reisus. Keleiviai, keliaujantys iš arba į Europos Sąjungos oro uostus, atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju turi teises, nustatytas Europos Parlamento ir Tarybos 2004 m. vasario 11 d. reglamente (EB) Nr. 261/2004, nustatančiame bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles, atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju.
  4. Registruotas bagažas išduodamas asmeniui, pateikusiam bagažo kvitą. Jei bagažas yra pamestas, sunaikintas, sugadintas ar apgadintas vežant, pretenzijos pateikiamos vežėjui raštu ne vėliau kaip per 7 dienas nuo registruoto bagažo gavimo dienos arba nuo tos dienos, kai bagažas turėjo būti gautas. Jei bagažas pristatomas su pavėlavimu, pretenzijos pateikiamos vežėjui raštu ne vėliau kaip per 21 dieną nuo registruoto bagažo gavimo dienos. Vežėjo patvirtinose Bendrosiose keleivių ir bagažo vežimo sąlygose gali būti nustatyta kiti pretenzijų pateikimo terminai ir sąlygos - tokiu atveju, keleivis turi vadovautis Bendrosiomis keleivių ir bagažo vežimo sąlygomis.
  5. Keleivis turi atvykti į oro uostą tokiu laiku, kad spėtų sutvarkyti visus skrydžio formalumus ir laiku atvykti prie įlaipinimo vartų. Įprastai keleiviai į oro uostą turi atvykti likus bent 2 valandoms iki skrydžio, kad spėtų laiku užsiregistruoti ir atlikti visus pasienio, muitinės kontrolės formalumus. Kiekviename oro uoste keleivių registracija gali būti užbaigta skirtingu laiku - registracijos pabaiga nurodoma biliete ir/ar vežėjo tvarkaraštyje. Jeigu laikas nenurodytas, keleivis turi registruotis skrydžiui ne vėliau kaip likus 40 minučių iki paskelbto išvykimo laiko.   Skrydis negali būti atidėtas dėl vėluojančių keleivių. Vežėjas turi teisę atsisakyti vežti keleivius, pavėlavusius laiku užsiregistruoti skrydžiui ar laiku atvykti prie įlaipinimo vartų.
  6. Keleivis privalo atvykęs registruotis skrydžiui turėti būtinus kelionės dokumentus (pasą ar kitą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, galiojantį kelionei), taip pat šalių, į kurias vykstama, vizas ir skiepijimo pažymas bei kitus dokumentus (jei šie dokumentai privalomi pagal atitinkamos valstybės teisės aktus) ir saugoti juos iki kelionės pabaigos.  Kiekvienas keliaujantysis į valstybes, su kuriomis Lietuvos Respublika nėra sudariusi specialių sutarčių ar susitarimų, nustatančių kitaip, privalo turėti su savimi galiojantį pasą. Kai kuriais atvejais į užsienį galima vykti ir su asmens tapatybės kortele, tačiau tik į tas valstybes, su kuriomis Lietuvos Respublika yra sudariusi specialias sutartis ar susitarimus. Valstybių, kurios LR asmens tapatybės korteles pripažįsta galiojančiomis kelionėms, sąrašas pateikiamas www.urm.lt. Keleiviui neįvykdžius  prievolės turėti būtinus kelionės dokumentus, vežėjas turi teisę atsisakyti tokį keleivį vežti. Jeigu dėl netinkamų keleivio kelionės ir/ar kitų būtinų keleivio dokumentų atitinkamos valstybės migracijos tarnyba neįleistų keleivio į paskirties valstybės teritoriją, keleiviui (tame tarpe, ir deportuotam) tektų padengti visas tiesiogines ir netiesiogines vežėjo dėl to patirtas išlaidas.
  7. Kai keleivio kelionės atvykimo ar sustojimo vieta yra ne toje šalyje, iš kurios išvyksta, vežimui oru taikoma 1999 m. Monrealyje pasirašyta Konvencija dėl tam tikrų tarptautinio vežimo oru taisyklių suvienodinimo (toliau tekste, Konvencija), jei šios valstybės yra Konvencijos dalyvės. Lietuvos Respublika yra ratifikavusi Konvenciją. Konvencija numato ribotą vežėjo atsakomybę už žalą dėl keleivio gyvybės atėmimo ar sužalojimo, už žalą, atsiradusią dėl vėlavimo vežant keleivius, ir už žalą, atsiradusią dėl bagažo sunaikinimo, praradimo arba vėlavimo. Vežimui oru taip pat taikomos Konvencijos dėl tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., 1955 m. Hagos Protokolo apie Konvencijos tam tikrų taisyklių, susijusių su tarptautiniais vežimais oru, unifikavimo pasirašytos Varšuvoje 1929 m. spalio 12 d., pakeitimo ir  EC 889/2002 reglamentas, papildantis Europos Tarybos reglamentą EC 2027/97 dėl vežėjo atsakomybės aviacinių įvykių atvejais nuostatos.
  8. Pagal Konvencijos nuostatas, vežėjas atsako už keleivio gyvybės atėmimą ar sveikatos sužalojimą, jei nelaimingas atsitikimas, kuris buvo gyvybės atėmimo ar sužalojimo priežastimis, įvyko orlaivyje arba įlaipinimo ar išlaipinimo veiksmų metu. Tačiau vežėjas neatsako už tokią žalą, kuri kiekvienam keleiviui viršija 100 000 Tarptautinio valiutos fondo nustatytų specialių skolinimosi teisių (SDR - special drawing rights), jeigu įrodo, kad ši žala atsirado ne dėl vežėjo, jo darbuotojų ar atstovų neatsargumo arba kito neteisėto veikimo arba neveikimo; arba kad ši žala atsirado vien tiktai dėl trečiosios šalies neatsargumo arba kitų asmenų neteisėtų veikimo arba neveikimo.
  9. Pagal Konvencijos nuostatas, vežėjas atlygina faktinę žalą, atsiradusią sunaikinus, praradus arba sugadinus įregistruotą bagažą, jeigu atsitikimas, kuris buvo sunaikinimo, praradimo arba sugadinimo priežastis įvyko orlaivyje arba bet kuriuo kitu laikotarpiu, per kurį vežėjas buvo atsakingas už įregistruotą bagažą. Vežėjo atsakomybė bagažo sunaikinimo, praradimo ar vėlavimo atveju neviršija 1 000 SDR kiekvienam keleiviui. Šie apribojimai gali būti netaikomi tik iš anksto deklaravus didesnę bagažo vertę ir sumokėjus papildomą mokestį. Netiesioginiai nuostoliai, įskaitant neturtinę žalą, nėra atlyginami. Prašome kreiptis į vežėją dėl papildomos informacijos apie kitus jo taikomus atsakomybės apribojimus dėl atitinkamų daiktų gabenimo oru.
  10. Rankinis bagažas (1 vienetas vienam asmeniui), kurį leidžiama neštis su savimi į lėktuvo saloną, neturi viršyti 5 kg. Registruojamas bagažas neturi viršyti 20 kg, išskyrus skrendant per Atlantą - šiuo atveju leidžiama registruoti 2 lagaminus po 23 kg. Jei Jūsų bagažas viršija šias normas, imamas papildomas mokestis už viršsvorį oro uosto registracijoje. Detalią informaciją apie vežėjo taikomus mokesčius už bagažo viršsvorį, bagažo išmatavimus rasite vežėjo Bendrosiose keleivių ir bagažo vežimo sąlygose.
  11. Jūsų registruotajame bagaže neturi būti dūžtančių, greitai gendančių daiktų, vertingų daiktų, pavyzdžiui pinigų, raktų, taip pat akinių, fotoaparatų, vaizdo kamerų ir kitų vertingų elektronikos ar technikos prietaisų bei jų priedų, kompiuterių, telefonų, mobiliųjų telefonų, elektroninių prietaisų baterijų pakroviklių, juvelyrinių dirbinių, tauriųjų metalų, brangiųjų ir pusbrangių akmenų, muzikos instrumentų, vertingų meno ar dailės kūrinių, vaistų, medicininių dokumentų, vertybinių popierių ar panašių vertingų daiktų, verslo dokumentų ar daiktų, pasų ar kitų asmens tapatybės dokumentų arba pavyzdžių. Vežėjas neatsako už šiuos daiktus, jei keleivis, nepaisydamas šio įspėjimo, minėtus daiktus veža registruotame bagaže.
  12.  Rankiniame bagaže be 11 punkte nurodytų daiktų, taip pat draudžiama vežti šiuos daiktus:
    12.1.  Pistoletai, šaunamieji ginklai - bet koks daiktas, kuris gali, arba atrodo, jog gali, paleisti šovinį (pavyzdžiui,  šratiniai šautuvai; oriniai pistoletai; šratiniai ginklai; graižtviniai ginklai; katapultos; harpūnai ir žeberklai; humaniškos gyvūnų sunaikinimo priemonės; ugnies gesintuvai; signaliniai pistoletai; startiniai pistoletai; šaunamųjų ginklų tikslios kopijos ar imitacijos; visų tipų žaisliniai ginklai; sudedamos šaunamųjų ginklų dalys (išskyrus teleskopinius stebėjimo prietaisus ir optinius taikiklius); smulkaus kalibro pistoletai; tazeriai; elektrošoko įrenginiai, naudojami kontaktiniam gyvulių varymui; elektrošoko įrenginiai; žiebtuvėliai, savo forma primenantys šaunamuosius ginklus; paslėpti ir užmaskuoti šaunamieji ginklai).
    12.2.  Smailūs ginklai ir aštriabriauniai daiktai - smailūs ir aštriabriauniai daiktai, kuriuos naudojant galima sužeisti (pavyzdžiui, kirviai ir kirvukai; strėlės ir smiginio strėlytės; alpinistų batų kapliukai; ledo kirvukai ir kirtikliai; pačiūžos; peiliai, fiksuojančia ar išmetama geležte - bet kokio ilgio ašmenimis; peiliai, įskaitant ir apeiginius peilius, kurių ašmenys ilgesni nei 6 cm, padaryti iš metalo arba iš kitokios medžiagos, tačiau pakankamai tvirti, kad būtų galima traktuoti potencialiais ginklais; mėsos kapoklės; atviri skustuvai; kardai; skalpeliai; žirklės, kurių ašmenys ilgesni nei 6 cm; slidžių lazdos; kalavijai ir špagos; svaidomosios žvaigždės; įrankiai amatui, kurie gali būti panaudoti kaip smailūs ar aštrūs ginklai, pvz. grąžtai, peiliukai dėžėms pjaustyti, kišeniniai peiliukai, visų tipų pjūklai, atsuktuvai, laužtuvai, plaktukai, replės, veržliarakčiai).
    12.3.  Buki įrankiai - bet koks bukas daiktas, galintis sužaloti (pavyzdžiui, beisbolo lazdos; vėzdai; kuokos; softbolo lazdos; kriketo lazdos; golfo lazdos; ledo ritulio lazdos; lakroso lazdos; biliardo, pulo ar snukerio lazdos; kovos menų reikmenys).
    12.4.  Sprogstamosios ar labai lengvai užsidegančios medžiagos, kuriuos gali būti panaudotos siekiant įvykdyti neteisėto įsikišimo veiksmus (pavyzdžiui, amunicija (šaudmenys); sprogstamosios kapsulės; litavimo lempos; detonatoriai ir degikliai; sprogmenys ir sprogstamieji įtaisai; dujos ir dujų talpos; granatos; fejerverkai; bet kokio pavidalo signalinės raketos; žiebtuvėlių užpildymo skystis; minos ir kiti karinės paskirties sprogstamieji įtaisai; šaudyklės-pliauškynės; benzinas ir gazolinas; sprogstamųjų medžiagų ar įtaisų tikslios kopijos ar imitacijos; dūminiai užtaisai ar šoviniai; žaislinių šautuvų kapsulės; terpentinas ir dažų skiedikliai).
    12.5.  Cheminės ir toksinės medžiagos, kurios gali būti panaudotos siekiant įvykdyti neteisėto įsikišimo veiksmus (pavyzdžiui, rūgštys, chloras ir balinimo medžiagos; neutralizuojančios purškiamos dujos, pvz. pipirinės, ašarinės dujos ir rūgštys aerozoliniame įpakavime).
    12.5.1. Apribojimai taikomi vežant atsargines ličio baterijas rankiniame bagaže: atsargines ličio baterijas, pavyzdžiui, nešiojamųjų kompiuterių ir DVD grotuvų pakraunamos baterijas ir ličio AA dydžio baterijas, leidžiama vežti tik rankiname bagaže.
    12.5.2.Draudžiama vežti tiek lėktuvo salone, tiek kaip registruotą bagažą žemiau nurodytus daiktus:
    12.6. Suspaustos dujos (degios, nedegios ir nuodingos), pvz. ašarinės dujos, dujų šviestuvai, deguonis, dujų balionai, butano dujos plaukų priežiūros priemonėms ir žiebtuvėliams užpildyti.
    12.7. Korozinės medžiagos, pvz. rūgštys, šarmai, gyvsidabris, skystu elektrolitu užpildytos baterijos.
    12.8. Sprogstamosios medžiagos, pvz. amunicija (šaudmenys), signalinės raketos, fejerverkai.
    12.9. Oksiduojančios medžiagos, pvz. balinimo medžiagos.
    12.10. Radioaktyvios arba stipriai įmagnetintos medžiagos.
    12.11. Nuodingos ir infekcinės medžiagos.
    12.12. Nepakankamai supakuoti daiktai, jei nėra išduotas garantinis talonas.
    12.13. Daiktai, kurių gabenimas yra uždraustas įstatymais, vyriausybės arba reguliavimo tvarka, kuriuos išleido šalys arba valstijos, iš kurių, į kurias ar virš kurių norima gabenti daiktus.
    12.14. Daiktai, kurie dėl savo apimties ir (arba) svorio negali būti pakrauti į keleivinį lėktuvą.
    12.15. Daiktai skleidžiantys aštrų kvapą.
    12.16. Tarp bagažo esantys maisto produktai, dėl kurių gali būti sugadintas kitas bagažas.
  13. Pavyzdžių ir rinkinių sudėtyje gali būti uždraustų daiktų, todėl būtina turėti informaciją apie turinį siekiant įtikinti, kad pavyzdžiai/rinkiniai gali būti vežami kaip bagažas.
  14. Apribojimai, taikomi skysčio vežimui:
    14.1. Skysčiai turi būti atskiruose, ne didesniuose nei 100 mililitrų induose.
    14.2. Indai turi būti įdėti į vieną permatomą ir užsegamą plastikinį, ne didesnį nei 1 litro krepšelį.
    14.3. Vienas krepšelis - vienam keleiviui.
    14.4. Skysčiais vadinami geliai, pastos, losjonai, skystų ir kietų medžiagų mišiniai ir hermetiškų talpyklų turinys (pavyzdžiui, dantų pasta, plaukų gelis, gėrimai, sriubos, sirupai, kvepalai, skutimosi putos, aerozoliai ir kitos panašios konsistencijos produktai).
  15. Aviacijos saugumo darbuotojai gali atsisakyti į riboto patekimo zoną ir orlaivio keleivių saloną įleisti keleivį, turintį jiems įtartiną daiktą arba atsisakyti vežti tokį daiktą kaip registruotąjį bagažą. Už tokius sprendimus neatsako nei agentūra, nei vežėjas.

 

 

 

 

 

 

Prašome užpildyti privalomus laukus!
Jūsų žinutė sėkmingai išsiųsta!
Nepavyko išsiųsti žinutės, patikrinkite laukelius.
Galite susisiekti el. paštu: labas@makalius.lt