Kodėl dauguma autobusų Londone raudoni? Patys britai mėgsta pajuokauti, kad taip juos lengviau pastebi turistai arba kad raudonų dažų liko po pašto dėžučių dažymo. Transporto muziejuje yra išlikę ir keletas žalių senųjų autobusų. Ne visada Londono autobusai buvo raudoni, kadaise konkuruojančios firmos aptarnaudavo skirtingus maršrutus ir kiekvienu maršrutu važinėdavo skirtingų spalvų autobusai. Tačiau raudona spalva ilgainiui tapo miesto autobusų spalva, tuo tarpu žali autobusai keliaudavo užmiesčio maršrutais.
Tikrasis tradicinis ir populiariausias Londono autobusų tipas buvo vadinamasis Routemaster (pirmasis prototipas pagamintas 1956 m.) – raudonas tipiškas to laikmečio autobusas, kurį ilgainiui dėl patvarumo ir patogumo pasirinko vis daugiau konkuruojančių miesto transporto agentūrų. Jame keleivius aptarnaudavo konduktorius, atvira platforma leisdavo sugaišti mažiau laiko įlipant bei išlipant. Routemaster konkurencinėje kovoje daugelį metų atsilaikė prieš kitus autobusų modelius, tačiau modernioje Europoje, kylant reikalavimams dėl transporto prieinamumo neįgaliesiems, teko senojo modelio atsisakyti.
Britai nepasidavė – mero Boris Johnson pastangomis 2012 m. vasarį į gatves išriedėjo RoutemasterII dar vadinamas Boris Bus (liet. Boriso autobusas) – šiuolaikinė, reikalavimus atitinkanti prašmatni Routemaster versija. Naujasis Londono autobusas mažiau teršia aplinką, yra prieinamas neįgaliems ir nostalgišku dizainu primena savo pirmtaką. Tiesa, toks malonumas kainuoja apie 1mln svarų už vieną autobusą.
Įdomūs faktai apie britų autobusus: