“Malonu, kad jau trečius metus iš eilės mus pripažino punktualiausia Europos oro bendrove. Visi mūsų darbuotojai kasdien stengiasi padaryti viską, kad kiekvieno skrydžio metu mūsų klientų lūkesčiai neatsiliktų nuo tikrovės. Tai, kad pagal punktualumo rodiklius pasaulyje esame treti, įrodo, kad esame pasaulinio lygio oro bendrovė“ – teigia SAS atstovybės Lietuvoje vadovė Rūta Jucienė.
Iš 2011 m. įvykdytų 239320 SAS skrydžių net 208972 atvyko laiku, t.y. praėjusių metų bendrovės punktualumo rodiklis sudarė 88,22 proc. Tokiu būdų SAS pagerino savo pačios 2010 m. punktualumo rodiklį, kuris sudarė 86,47 proc., tačiau nepralenkė 2009 m. rekordo, kai šis rodiklis siekė net 89,83 proc. SAS punktualumo rodiklis 2008 m. sudarė 83,92 proc.
Oro bendrovių punktualumo rodiklius pateikia nepriklausoma kompanija „Flightstats“, kuri kasdien stebi daugiau nei 150 000 skrydžių, archyvuoja skrydžių duomenis, analizuoja juos, taip pat kiekvieną dieną realiajame laike milijonams keliautojų visame pasaulyje pateikia informaciją apie tuo metu vykstančius skrydžius.
SAS‘o punktualumo rekordui beveik prilygo Japonijos oro bendrovės JAL ir ANA. Lufthansa užėmė 28 vieta (78,65), British AIrways 32 vieta (76,42 proc), Air France 39 vieta (70,36 proc.). O visų Europos oro linijų punktualumo vidurkis apie 77,3 proc.