Tačiau reklama lėktuvuose – net jeigu yra vartotojui neaktuali – bus itin efektyvi: juk vidutiniškai vienas skrydis trunka apie pusantros valandos, o ir pačios reklamos nėra tiek daug.
Ispanų vidutinės klasės viešbučių tinklui NH hotels priklauso daugiau nei 347 viešbučiai Europoje, Lotynų Amerikoje ir Afrikoje. Kompanijai dirbantys reklamos specialistai greitai suprato, kiek laiko keleivis išbūna kėdėje ir ką mato (o mato kėdės atlošą). Pasinaudoję didžiausios Ispanijoje Iberia lėktuvais NH hotels pradėjo efektyvią kampaniją, siekdama išpopuliarinti siūlomas pramogas savo tinklo viešbučiuose: sauną, golfo aikštyną, nemokamą paplūdimį prie viešbučio.
Tam reikalui panaudotos paprasčiausios higieninės servetėlės, dedamos ant keleivio atlošo ties galva. Priešais Jus sėdintis keleivis jums terodo savo viršugalvį, o NH hotels – galbūt būsimas Jūsų pramogas. Super!