Tai yra kone dvigubai daugiau, nei kompanija teigianti išmokėjusi nuo ugnikalnio, sniego krizių, prancūzų ir ispanų oro linijų darbuotojų streikų nukentėjusiems keleiviams.
Primenu, kad pagal Europos Sąjungos teisės aktus, avialinijos privalo kompensuoti bet kokias keleivių patirtas išlaidas, jeigu skrydis buvo atidėtas daugiau nei keturioms valandoms. Ryanair atstovų teigimu, tokie įstatymai yra neteisingi, nes negalima visos finansinės naštos perkelti tik ant kompanijos pečių.
Avialinijos „Ryanair“ planuoja, kad per ateinančius metus kompanijos paslaugomis pasinaudos daugiau nei 75 milijonai keleivių. Vidutiniškai iki 20 procentų visų kompanijos parduodamų skrydžių sudaro akcijiniai pasiūlymai, kuriems nėra taikomas papildomas 2 svarų mokestis.
Keleiviai, kurie perka ne akcijinius pasiūlymus, jau dabar reiškia nepasitenkinimą tokia taikoma politika, kadangi jų teigimu, jie privalo apmokėti ir akcijomis besinaudojančiųjų mokesčius. Aptikę pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ viešai preinamus finansinius dokumentus ir tam tikrus skaičiavimus finansų analitikai teigia, kad bendrovė jau dabar uždirba per metus apie 4,5 milijardų svarų papildomų pajamų iš bilietų registracijos internetu, mažiausiai 3,5 milijardų svarų iš kortelės aptarnavimo mokesčio ir mažiausiai 3,2 milijardų svarų iš registruojamo bagažo.
Stulbinantys skaičiai! Tačiau apetitas auga bevalgant – jau anksčiau minėjome, kad oro skrydžių bendrovės neoficialiomis žiniomis kelia klausimą dėl mokesčių didinimo, nes gaunamos pajamos visiškai nepadengia vis didejančių išlaidų.
Beje, kompanija prieš kelias savaites „Ryanair“ įvedė bandomąjį 10 svarų mokestį už norimos vietos pasirinkimą lėktuve. Kol kas dar neprognozuojama, keliais papildomais milijardais svarų kompanija nudžiugins savo kiaulę taupyklę. Nepanašu, kad bent jau šiai kompanijos kol kas nusimatytų blogi laikai...