Skrydžiai numatomi “Airbus” lėktuvais – 116 vietų (20 verslo + 96 ekonominės) turinčiu A319 arba 140 vietų (20 verslo + 120 ekonominės) turinčiu A320.
Skrydžiai planuojami kiekvieną dieną. Lėktuvas Vilniuje leisis kiekvienos dienos vakarą 22 val. 15 min., iš Vilniaus pakils anksti ryte – 5 val. 40 min. Skrydžio trukmė – 1 val. 20 min.-1 val. 30 min.
“Aeroflot” skrydžius tarp Maskvos ir Vilniaus vykdė iki 2003 m. kovo. 2000-2002 m. “Aeroflot” vykdė skrydžius darpo dienomis TU-134 lėktuvu. 2003-2009 m. “Aeroflot” turėjo bendro kodo skrydžius į Vilnių, vykdomus LAL/”flyLAL”.
“Aeroflot” yra “de facto” nacionalinė ir didžiausia aviakompanija Rusijoje. Įkurta 1923 m., praėjusiais metais “Aeroflot” pervežė 11,3 mln. keleivių. Aviakompanijos lėktuvai skraido į 109 miestus, iš kurių 29 yra Rusijoje. “Aeroflot” lėktuvų parke – 111 lėktuvų.
Vilniaus oro uostas turės tiesioginį susisiekimą su visais Maskvos oro uostais. Kiekvieną dieną du kartus per dieną į Vnukovo oro uostą iš Vilniaus tiesiogiai skraido “utair”. Nuo gruodžio 1 dienos keturis kartus per savaitę skrydžius iš Domodedovo oro uosto į Vilnių skrydžius pradėjo “Transaero”.
Simonas Bartkus | Blog
Priminsime, jog iš Kauno į Maskvą skraidysime jau nuo gruodžio 16 dienos.