Šis prieš porą dienų išplatintas pranešimas nustebino visus – daugelis oro skrydžių bendrovių – ypač pigių skrydžių – siekia surasti protingus sprendimus kaip padidinti keleivių skaičių lėktuve, taip sumažinant išlaidas. la classe affaires (verslo klasės) keleiviai po trejų metų (tik?!) galės džiaugtis LCD monitoriumi, elektros kištuku ir, svarbiausia, sėdyne, kuri išsiskleis į beveik horizontalią padėtį, kad galėtumėte patogiai miegoti. Šios „naujovės“ būtų novatoriškos prieš penkerius metus, tačiau žinant, kad visa tai taps realybe tik po trejeto metų, kai naudojami lėktuvai bus pasenę (o kol kas apie jų keitimą nekalbama), šios sėdėjimo sistemos diegimas švelniai tariant skamba keistai.
Daugelis kritikų teigia, kad derėtų keisti „Air France“ vadovus, o ne tobulinti verslo klasės patogumų lygį, kurie ir taip šiandien yra aukščiau vidutinio, o didžioji pajamų dalis ateina tikrai ne iš šio segmento bilietų. Dėl nelanksčios kainų politikos krizės metu ir ugnikalnio išsiveržimo kompanijos finansinė ataskaita nedžiugino.