„Ernst & Young Baltic“ atlikti tyrimai rodo, kad oro bendrovės 1 keleivio aptarnavimui vidutiniškai patiria apie 631 Lt sąnaudų, iš kurių 46 proc. tenka paslaugų teikėjams Lietuvoje. Vienos kelionės metu atvykęs užsienietis Lietuvoje vidutiniškai išleidžia 1 242 Lt. Restoranuose išleidžiama apie 48 proc., apgyvendinimo paslaugoms - 33 proc., transportui - 19 proc. kelionės biudžeto. Lietuvos Turizmo departamento duomenimis, vieno atvykusio keleivio vidutinė kelionės trukmė– 4,4 naktys.
Sprendimas įsteigti Lietuvišką aviakompaniją yra svarbus Lietuvos verslo ir turizmo skatinimo indikatorius. Vertinama, jog ekonominė nauda šaliai dėl vietinių oro linijų veiklos 2013–2017 metais galėtų sudaryti iki 256,6 mln. Lt, vidutiniškai – 51,3 mln. Lt per metus. Per visą veiklos laikotarpį „Air Lituanica“ sukuriama ekonominė nauda gali siekti iki 1,7 mlrd. Lt.
Remiantis Tarptautinės oro uostų tarybos (angl. Airports Council International ) skaičiavimais, bendras oro transporto poveikis Lietuvos ekonomikai gan ženklus - tai beveik 12 tūkst. darbo vietų ir 420 mln. EUR bendrosios pridėtinės vertės.
Vienas milijonas keleivių sukuria beveik 3 tūkst. darbo vietų (tiesioginių - 950), tad, netiesiogiai, per pusę metų skraidinusi 50 tūkst. keleivių, „Air Lituanica“ jau sukūrė apie 100 naujų darbo vietų.
Per šešis veiklos mėnesius „Air Lituanica“ pervežė 50 tūkst. keleivių, iš Europos oro uostų kilo daugiau nei 1000 kartų. Ore kompanijos lėktuvai praleido daugiau nei 2 tūkst. valandų, sudegino per 3 tūkst. tonų aviacinio kuro bei nuskrido daugiau nei 1,2 mln. kilometrų.
„Air Lituanica“ keleivius skraidina keturiais reguliariais maršrutais į Briuselį, Berlyną, Prahą ir Miuncheną, o nuo vasario 14 d. pradės skrydžius ir į Paryžių.