„Planuojame užpildyti tas skrydžių paslaugos spragas, kurios yra mūsų rinkoje: skraidinsime į pagrindinius Europos oro uostus, verslo keleiviams užtikrinsime patogius rytinius ir vakarinius skrydžius, suteiksime keleiviams galimybę keisti, grąžinti bilietus ir t.t. Tad Briuselis, kaip pirmasis skrydis, simboliškai ir įprasmina mūsų įmonės tikslus“, – apie veiklos planus pasakoja „Air Lituanica“ direktorius Erikas Zubrus.
Skrydžiai bus vykdomi „Embraer 170“ ir „Embraer 175“ tipo orlaiviais, atitinkamai 76 ir 86 vietų. Tai yra vieni populiariausių pasaulyje regioninių reaktyvinių lėktuvų. Dėl vieno orlaivio susitarta tiesiogiai su „Embraer“ gamintoju, t.y. „Embraer“ dukterine nuomos kompanija „ECC Leasing“, o dėl kito baigiamos derybos su Estijos oro linijų bendrove „Estonian Air”. Abu orlaiviai Vilnių turėtų pasiekti iki liepos 1 d.
Kompanija pradės skrydžius 6-iomis tiesioginėmis kryptimis. Birželio 30 d. startuosiantis pirmasis skrydis į Briuselį bus vykdomas 6 kartus per savaitę. Nuo liepos 8 d. kasdien bus skrydžiai į Amsterdamą, o artimiausiu metu skrydžių žemėlapis pasipildys Berlyno, Prahos, Miuncheno ir Maskvos maršrutais.
Siekdama užtikrinti kuo platenę jungiamųjų skrydžių geografiją, „Air Lituanica“ bendradarbiaus su didžiaisias Europos vežėjais, tokiais kaip „KLM“, „Brussels Airlines“, „Air Berlin“, „Czech Airlines“ ir kitais. Bilietų prekyba prasidės birželio pradžioje.
2015 m. „Air Lituanica“ planuoja turėti 5 orlaivius ir išsiplėsti iki 13-16 reguliarių maršrutų. Visomis kryptimis numatoma skraidyti kasdien arba kelis kartus per savaitę.