Per šešis veiklos mėnesius „Air Lituanica“ pervežė beveik 50 tūkst. keleivių, iš Europos oro uostų kilo daugiau nei 1000 kartų. Ore kompanijos lėktuvai praleido daugiau nei 2 tūkst. valandų, sudegino per 3 tūkst. tonų aviacinio kuro bei nuskrido daugiau nei 1,2 mln. kilometrų – tai būtų beveik kaip 30 kartų aplink pasaulį. Skrydžių metu „Air Lituanica“ keleiviai vaišinosi 300 kg saldainių, išgėrė apie 2 800 puodelių kavos.
Profesinių paslaugų lyderis Baltijos šalyse kompanija „Ernst & Young Baltic“ yra paskaičiavusi, kokią pridėtinę vertę sukuria Lietuviškos oro kompanijos: oro bendrovės 1 keleivio aptarnavimui vidutiniškai patiria apie 631 Lt sąnaudų, iš kurių 46 proc. tenka paslaugų teikėjams Lietuvoje. Vidutinės išlaidos vienos kelionės metu vienam žmogui – 1 242 Lt, tad, galima skaičiuoti, kad „Air Lituanica“ keleiviai, atvykę į Vilnių, jau išleido daugiau kaip 10,7 mln. Lt.
Remiantis Tarptautinės oro uostų tarybos (angl. Airports Council International ) skaičiavimais, sudėjus visus faktorius bendras oro transporto poveikis Lietuvos ekonomikai gan ženklus - tai beveik 12 tūkst. darbo vietų ir 420 mln. EUR bendrosios pridėtinės vertės. Vienas milijonas keleivių sukuria beveik 3 tūkst. darbo vietų (tiesiogiai - 950), tad, netiesiogiai, per pusę metų skraidinusi 50 tūkst. keleivių, „Air Lituanica“ jau sukūrė apie 100 darbo vietų.
2014 m. pirmoje metų pusėje „Air Lituanica“ savo orlaivių parką papildys 2 naujais lėktuvais, planuojama atgaivinti Amsterdamo maršrutą ir pradėti skrydžius į Rusiją. Taip pat kitais metais „Air Lituanica“ sieks pervežti daugiau kaip 150 tūkst. keleivių ir būti vienu iš Vilniaus oro uoste veikiančių tradicinių vežėjų lyderiu. Iki 2015 m. „Air Lituanica“ skrydžių žemėlapį sudarys 13-16 maršrutų, taip pat per dvejus metus planuojama pervežti po 500-600 tūkst. keleivių.
„Air Lituanica“ keleiviais rūpinasi 17 skrydžio palydovių, orlaivius valdo 11 pilotų, skrydžio saugą užtikrina 4 nuolat dirbantys lėktuvų technikai, o į visus keleivių klausimus atsako 7 klientų aptarnavimo specialistai.