„Pati skrydžių rinka, augantis keleivių skaičius diktuoja sąlygas pamažu komplektuoti ir plėsti lėktuvų parką. Tad tiek antrasis orlaivis, tiek plečiamas skrydžių žemėlapis yra kryptingas bei nuoseklus žingsnis į priekį, vadovaujantis pirmine skrydžių analize ir kompanijos strategija, – teigia „Air Lituanica“ vadovas Erikas Zubrus. – Iki 2015 metų planuojame turėti 13-16 maršrutų, tad ir lėktuvų ilgainiui tik daugės.“
Skrydis iš Brazilijos truko 3 dienas, tad orlaiviui teko leistis keturiuose oro uostuose. Kelionę į Vilnių pradėjęs iš Tancredo Neves (CNF; Belo Orizontė, Brazilija) tarptautinio oro uosto, naujasis „Air Lituanica“ orlaivis leidosi Gvararapeso (REC; Resifė, Brazilija), „Amilcar Cabral“ (SID; Espargos, Žaliojo kyšulio salos), Sevilijos (SVQ; Sevilija, Ispanija) ir, žinoma, Vilniaus oro uostuose.
„Embraer 175“ orlaivis yra nudažytas įmonės prekės ženklo spalvomis: dominuoja balta spalva, keliose vietose atvaizduotas raudonos-baltos spalvos įmonės logotipas, lėktuvo uodega nudažyta raudonai, ant jos – Vytauto Didžiojo majestotinis anspaudas.
Antrasis „Air Lituanica“ orlaivis skrydžius pradės rugsėjo 15 d., Briuselio maršrutu, nuo rugsėjo 20 d. skraidys į Prahą, o nuo rugsėjo 21 d. – į Miuncheną.
Pirmasis bendrovės orlaivis „Embraer 170“, kuriame yra 76 vietos, į Vilniaus oro uostą iš Didžiosios Britanijos atskrido birželio 22 d. Orlaivis yra nuomojamas iš oro linijų bendrovės „Estonian Air“.
„Embraer E-Jet” tipo orlaiviai yra vieni populiariausių regioninių lėktuvų pasaulyje. „Embraer“ kompanija, siūlydama iki 110 keleivių talpinančius lėktuvus bei pirmaudama regioninių lėktuvų rinkoje, yra trečioji pasaulyje komercinių lėktuvų gamintoja.