Šiuo metu oro uostas baigė ir vykdo net keletą ES finansuojamų projektų.J.Jucevičiūtės teigimu, pasikeitimai per pastaruosius keletą metų oro uoste tikrai dideli ir tik dalis jų tiesiogiai matoma keleiviams. „Manau ir aviakompanijų požiūris pasikeitė, esame nedidelis, jaukus gerai įrengtas, atitinkantis visus tarptautinius reikalavimus regioninis oro uostas Vakarų Lietuvoje. Tai rodo ir apkrovimo didėjimas. Pradėti tiesioginiai skrydžiai į Maskvą, pradėti nauji SAS skrydžiai į Oslą. Į šį miestą vietoje dviejų reisų per savaitę turėsime net šešis“, - dėsto Palangos oro uosto vadovė.
Pasak oro uosto vadovės, keleiviams matomiausias pasikeitimas – permainos keleivių terminale. Pernai baigus statybos darbus terminalas tapo jaukesnis, patogesnis, pastatyta nauja laukimo salė, sumontuota moderni vėdinimo ir šildymo sistema, pakeista visa susidėvėjusi įranga, atidaryta naujai rekonstruota kavinė. Pačiam oro uostui svarbiausias pasikeitimas – keleivių terminalas atitinka Šengeno reikalavimus.
„Anksčiau nebuvo galimybių vienu metu aptarnauti skydžių į Šengeno šalis ir kitas valstybes. Dėl skirtingų pasų kontrolės ir muitinės procedūrų, keleiviai negalėjo būti vienoje salėje. Buvo sudėtinga derinti skrydžių grafikus. Dabar lėktuvai gali atskristi vienu metu ir keleiviais bus tinkamai pasirūpinta“, - sako J. Jucevičiūtė.
Dar vienas neseniai baigtas oro uostui svarbus projektas – degalų bazės modernizavimas. Anksčiau aviacinis kuras laikytas dar nuo sovietmečio likusiose talpyklose, kurios nebeatitiko gamtosaugos, kuro kokybės užtikrinimo reikalavimų. „Užsienio aviakompanijoms tai tikrai svarbu. Anksčiau audito metu būdavo gaunama daug nusiskundimų. Dabar turime kuro bazę, kuri atitinka visus ES reikalavimus “, - pasakoja Palangos oro uosto vadovė.
Šiuo metu taip pat pradedama oro uosto avarinių gelbėjimo darbų pastato statyba. Šiame pastate bus įrengti garažai, sandėliai specialiai įrangai, mokymo klasė. Tarptautinio Palangos oro uosto pritaikymas kokybiškai ir savalaikiai esant reikalui atlikti avarinius gelbėjimo darbus užtikrins sąlygas tolimesniam transporto infrastruktūros plėtojimui Vakarų Lietuvos regione, skatinant šio regiono socialinę ir ekonominę raidą.
Taip pat vyksta dar vieno ES finansuojamo projekto, šiaurinio oro uosto lėktuvų tako, projektavimo darbai.