Išrinkta tobula kelionių kryptis parduotuvių mylėtojams ir šiaip norintiems už simbolinius pinigus atsinaujinti garderobą. Į savotišką titulą pretenduojantys miestai buvo vertinami pagal 38 kriterijus: prekybos centrų, butikų gausa, jų pasiekiamumo patogumas, jų tematinė įvairovė, žinomų prekinių ženklų produkcijos gausa, kainų lygis, išpardavimai, tai pat vertintas ir atvykstančių turistų skaičius.
Atkreiptas dėmesys į teikiamų paslaugų kokybę, pardavėjų kalbų žinios. Vertinti patogių viešbučių skaičius, susisiekimo klausimai, kokybiškų restoranų kiekis, kultūrinio poilsio galimybės. Net regiono klimatas neliko be dėmesio.
Tyrimą užsakiusi kompanija Global Blue teigia, jog komercinis turizmas nuolatos auga. Didieji Europos mietai kartais nesugeba patenkinti visų turistų norų, todėl tenka rinktis, pvz., Paryžius pirmauja pagal lankomų objektų patrauklumą, o štai apsipirkimams tinkamiausių miestų sąraše jis ketvirtas.