Naujoji įranga atitinka tiksliojo artėjimo tūpti reikalavimus, kuriuos nustato Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija (ICAO). „Šis kilimo ir tūpimo tako elementas yra garantas aviakompanijai, kad orlaivio kapitonui nusileidimas bus dar paprastesnis ir sklandesnis, o nepalankios oro sąlygos nesutrukdys keleiviams pasiekti kelionės tikslą“, – teigė Kauno oro uosto Aerodromo operacijų vadovas Artūras Stankevičius.
„Dauguma aviakompanijų renkantis oro uostą, šią techninę charakteristiką įvardina kaip vieną svarbiausių, todėl nauja tako ir navigacinė įranga yra ne tik nauda keleiviams, bet ir didesnis Kauno oro uosto patrauklumas oro transporto įmonėms“, – sakė Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
Civilinės aviacijos administracija (CAA) pripažino Kauno oro uosto kilimo ir tūpimo taką tinkamu naudoti pagal II kategorijos tiksliojo artėjimo tūpti procedūras ir išdavė Civilinio aerodromo tinkamumo naudoti pažymėjimą. Oro uostų kilimo ir tūpimo takai gali būti įrengti pagal 3 skirtingas tiksliojo artėjimo tūpti kategorijas. Aukštesnės kaip CAT II kategorijos neturi nė vieno Baltijos šalių oro uosto kilimo ir tūpimo takas.
Praėjusiais metais Kauno oro uostas įrodė esantis patikima alternatyva regione esant nepalankioms oro sąlygoms – priėmė 32 iš kitų oro uostų nukreiptus lėktuvus, 18 jų iš Rygos, 13 iš Vilniaus oro uosto.
Kauno oro uoste 2009 m. buvo dvigubai išplėstas orlaivių stovėjimo peronas, įrengtas naujas magistralinis orlaivių riedėjimo takas, atnaujinta kilimo ir tūpimo tako danga, pasiektas didelis dangos stiprumas, tinkantis netgi didiesiems „Boeing 747“ lėktuvams.
Šiuo metu iš Kauno oro uosto tiesiogiai galima pasiekti 23 Europos oro uostus. 2011 m. Kauno oro uosto keleivių srautas viršijo 872 tūkstančius. Išsiplėtus oro uosto siūlomai skrydžių geografijai, padidėjo ir aktyvaus veikimo zona – oro uosto paslaugomis naudojasi Lietuvos, Latvijos, Baltarusijos, Kaliningrado srities ir šiaurinės Lenkijos dalies gyventojai.