„Mums Lietuva yra trijų oro uostų šalis. Žinoma, Vilnius, mano nuomone, turėtų būti didžiausias. Palanga yra mažiausia, ji turi tam tikrą savą tikslinę rinką, tai kas kita. O štai konkurenciją tarp Vilniaus ir Kauno stebėti gana įdomu. Ekonomiškai Kaunas taip pat yra gana stiprus. Žinoma, jums reikia stipraus pagrindinio oro uosto ir dar jums taip pat reikėtų nacionalinio vežėjo“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė SAS viceprezidentė.
Jos teigimu, turėdama kaip pagrindą žemų kainų tipo bendroves, tokias kaip „Wizzair“, „Ryanair“ ir net, sąlygiškai, „airBaltic“, Lietuva neprivalo tuo būti patenkinta.
„Sveika turėti savo žaidėją. Žinoma, tai labai sudėtinga, Lietuva yra maža rinka. Labai sunku duoti patarimą, ką daryti“, – teigė E.M.Hemmingsen.
Pasak SAS viceprezidentės, steigiant oro liniją, pelno maržos yra labai mažos, ji būtų smūgiuojama degalų kainų ir kapitalinių išlaidų įsigyti naujų orlaivių.
„Tai ne sultis pardavinėti, tam reikia kapitalo, taigi reikia stipraus investuotojo. Tik, mano pačios nuomone, truputį gaila, kad jo neturite. Tai galėtų būti mažesnis žaidėjas, kuris kooperuojasi su didesniais tinklais, tokiais kaip SAS ar kiti. Na, bet SAS yra čia, mes laimingi, kad esame čia, o Kopenhaga yra puikus oro uostas. Turėti jungtį su Kopenhaga ir iš Vilniaus, ir Palangos, manau, jūsų šaliai yra puiku“, – teigė ji.
O ką manote jūs? Ar reikalinga Lietuvai nacionalinė skrydžių bendrovė?