Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ paskelbė grąžinsianti visiems kompanijos klientams pinigus, kai tik Vyriausybė paskelbs datą, kada bus panaikintas šis „absurdiškas mokestis“.
Kompanijos „Ryanair“ spaudos atstovai išplatintame pranešime teigia, kad nusipirkę lėktuvo bilietus iki „absurdiško mokesčio“ panaikinimo paskelbtos datos, galės kreiptis į kompaniją dėl 3 eurų mokesčio grąžinimo. Jokių papildomų aptarnavimo mokesčių už šią procedūrą nebus taikoma. Be to, oro skrydžių bendrovė savotiškai įsipareigojo dėl tokio sveikintino Vyriausybės sprendimo per ateinančius penkerius metus į šalį papildomai pritraukti 5 milijonų turistų srautą. O tai Ryanair teigimu, skatins naujų taip reikalingų darbo vietų sukūrimą.
[Makaliaus nuomonė]
Nors 3 eurų grąžinimas klientams ir nėra itin reikšmingas žingsnis, tačiau čia galima įžvelgti ir kompanijos siekį įgelti Vokietijai. Primenu, kad šiais metais įsigaliojęs ekologiškas/žaliasis mokestis visiems keliaujantiems į Vokietiją, buvo ypač skausmingas šios šalies turizmo sektoriui – daugelis kompanijų sumažino maršrutų į šią šalį. Tarp jų ir Ryanair, panaikinusi daugiau nei 70 procentų savo maršrutų iš Vokietijos, teigdama, kad nesiruošia taikstytis su nelogišku šalies vadovu elgesiu, todėl mieliau skatins keleivių srautą į kitas šalis.