Iš Vilniaus oro uosto “Ryanair” ketina nuo lapkričio mėnesio skraidyti 13 krypčių:
Į Londono Stanstedo oro uostą – 7 kartus per savaitę;
Į Londono Lutono oro uostą – 5 kartus per savaitę;
Į Oslo Rygge oro uostą – 4 kartus per savaitę;
Į Paryžiaus Beauvais oro uostą – 3 kartus per savaitę;
Į Milano Bergamo oro uostą – 3 kartus per savaitę;
Į Brėmeno oro uostą – 3 kartus per savaitę;
Į Šarlerua/Briuselio oro uostą – 3 kartus per savaitę;
Į Dublino oro uostą – 2 kartus per savaitę;
Į Lydso/Bradfordo oro uostą – 2 kartus per savaitę;
Į Romos Čiampino oro uostą – 2 kartus per savaitę;
Į Liverpulio oro uostą – 2 kartus per savaitę;
Į Barselonos oro uostą – 2 kartus per savaitę;
Į Karlsrūhės/Baden Badeno oro uostą – 2 kartus per savaitę.
Iš viso “Ryanair” į Vilnių vykdys 40 skrydžių per savaitę.
Dalis “Ryanair” skrydžių į Vilnių persikels iš Kauno oro uosto – dviejų “žemų sąnaudų” aviakompanijų konkurencija Vilniuje parodė, jog kai kuriuose maršrutuose skrydžiai į Vilnių pasiekia geresnius rezultatus, todėl “Ryanair” lėtuoju metu sezonu ketina bandyti keletą reisų iš Vilniaus, kurie prasčiau sukosi Kaune.
Pagal “Ryanair” krypčių skaičių Vilniaus oro uostas pralenks Rygos oro uostą, kuriame “Ryanair” apimtis žiemą ketina mažinti 2-3 kryptimis. Dar didesnis karpymas palies Talino oro uostą, kur “Ryanair” krypčių sumažės iki 3-5 nuo dešimties.
“Ryanair” ketina Vilniaus oro uoste žiemos sezono metu vežti maždaug po 50 tūkst. keleivių per mėnesį.
Po šių pertvarku “Ryanair” tiesiogiai konkuruos su “Wizz Air” penkiuose iš trylikos maršrutų – į Londoną Lutoną, Paryžių, Liverpulį, Milaną ir Barseloną.
“Wizz Air” žiemą ketina skraidyti taip 13 krypčių iš Vilniaus oro uosto – į Londono Lutoną (6-7 kartus per savaitę), Einhoveną (3 k.), Milano Bergamo (2-3 k.), Romos Fiumičino, Bergeno, Stavangerio, Oslo Torp, Dortmundo, Barselonos, Liverpulio, Paryžiaus Beauvais, Donkasterio/Šefildo ir Korko (po 2 k.) oro uostus.