llgos eilės prieš laipinimą, vietų užėmimas, bėgimas į lėktuvą, skubėjimas, ginčai... Visa tai netrukus baigsis. Pigių skrydžių bendrovė "Ryanair" (kuri, beje, pastaruoju metu tapo viena brangiausių - ją gerokai aplenkė net kelios kitos bendrovės, tarp jų ir "Wizz Air") ėmėsi gerinti klientų aptarnavimą (ar tik ne todėl, kad šiemet pelno prognozės nebus pasiektos?) ir nusprendė nebekelti panikos prieš laipinimą - nuo šiol visi turėsime mums paskirtą vietą.
Perkant lėktuvo bilietą už papildomus 5 eurus bus galima pasirinkti norimą vietą lėktuve. Nenorintiems mokėti ir rinktis vietos, ji automatiškai bus parinkta likus 24 valandoms iki skrydžio.
Kaip sako pačios oro bendrovės atstovai, šių veiksmų imtasi peržvelgus daugybę keleivių siunčiamų pasiūlymų, kaip dar būtų galima patobulinti teikiamas paslaugas.
Be to, nuo lapkričio pabaigos visi laukia naujo žadėto Ryanair.com internetinio puslapio, paprastesnio bilietų įsigijimo, taip pat bus įvesta galimybė 24 valandas po bilieto įsigijimo nemokamai pataisyti minimalias klaidas varduose ir pavardėse, jeigu pirkdami netyčia jų įvėlėte.
Kitais metais, vasario mėnesį keleiviams nebereikės spausdintis įlaipinimo kuponų - juos galės parsisiųsti tiesiai į išmanųjį telefoną. Ar viskas bus įgyvendinta taip, kaip žadama - pamatysime labai greitu metu.