Michael O'Leary The Independent teigė, jog toks žingsnis leistų 5 proc. sumažinti bilieto kaina – vidutiniškai 2 svarus nuo 40 svarų vertės bilieto.
Oro linijų bendrovė kasmet skraidinanti apie 75 milijonus keleivių, turi tik vienos rūšies lėktuvus Boeing 737-800. Juose yra įrengta po 189 sėdimas vietas – maksimalus leidžiamas sėdimų vietų skaičius.
„Bandome spausti Boeing kompaniją, kad ji sertifikuotų ir leistų pridėti dar 6 vietas. Taip pat mes pabrėžiame, jog labai retai naudojame visus tris tualetus, tad, gal jau laikas mąstyti apie jų skaičiaus sumažinimą arba atsisakymą“, samprotavo Ryanair atstovas.
Seatlo mieste įsikūrusios Boeing bendrovės atstovas yra pareiškęs, jog visada stengiasi atsižvelgti į klientų poreikius, tačiau šiuo metu esą jokių derybų su Ryanair nevyksta.
Nėra jokių teisinių apribojimų, kiek oro linija turi turėti tualetų lėktuve. Ilgiausias Ryanair skrydis iš Rodo į Liverpuli trunka 4 val. 25 min. Galbūt tokie orlaiviai būtų naudojami trumpesniems atstumams, pvz. iš Edinburgo į Brėmeną.
Siūlymas palikti vieną tualetą 195 keleiviams ir 6 įgulos nariams sukėlė didelį pasipiktinimą. Keliautojų asociacijos Abta atstovas pabrėžė, jog “mes žinome, kaip nemalonu, kai lėktuve neveikia tualetas, arba jei reikia labai ilgai laukti eilėje. O jeigu turite didesnių bėdų? Šiandien toks žingsnis būtų per daug komplikuotas, net Ryanair, kurie garsėja atsisakantys bet kokių nereikalingų išlaidų.
Aviacijos konsultantas John Strickland teigia, jog augančios kuro kainos gali paspartinti šią diskusiją. Dėl nuolat besikeičiančios situacijos degalų rinkoje, net Ryanair gali būti sunku išlaikyti žemas skrydžių kainas. Todėl bet kas, kas gali padėti padidinti pelną yra svarbu. Pvz., papildomos 6 sėdimos vietos realiai galėtų sumažinti kainą visiems.
Bus matyti, kokių veiksmų imsis bendrovė. Na, o mums belieka kuo aktyviau keliauti su pigiais bilietais.