UK VAAC centro vadovai po pokalbių su Europos Sąjungos oro kontrolės specialistais pripažino, kad D. Britanijos teritorijoje pažymėta raudonoji zona (teritorija , kurioje yra ypač didelė ugnikalnio pelenų koncentracija) yra klaidinga, todėl visiškai be pagristų įrodymų vakar buvo atšaukti šimtai skrydžių. Nors daugelis oro linijų vadovų jau kreipėsi su prašymu paneigti anksčiau pateiktus raudonosios zonos paplitimo grafikus, agentūra atsisako tą daryti, motyvuodama, kad ugnikalnio aktyvumo galimi padariniai dar iki galo neištirti.
Ryanair jau išplatino oficialų pranešimą, kuriame darkart prašoma VAAC pareigūnų atšaukti verslui itin brangiai kainuojančias „pasakas“. Kaip įrodymas, buvo pridėti tyrimo rezultatai iš dviejų RyanAir ir vieno British Airways skrydžių. Atlikus ekspertizę, tiek prieš skrydį, tiek ir po jo jokių žymių ugnikalnio pelenų pėdsakų nerasta, kaip ir pažeidimų variklyje. Tačiau ekspertai skrydžių bendrovėms turi gerų žinių - Grimsviotno ugnikalnis sparčiai rimsta.
Dėl neteisingo pranešimo apie pelenų debesies padėtį šįryt buvo atšaukti visi skrydžiai iš Brėmeno, Berlyno, Liubeko, Hamburgo oro uostų, tarp jų ir pirmasis Ryanair skrydis iš Vilniaus į Brėmeną. Apie 16 valandą oro uostai ir vėl buvo atidaryti, įrodžius, kad vulkaninių pelenų tyrėjai buvo neteisūs. Be to, teigiama, kad pavojus skrydžiams iškilo ir Latvijoje, kadangi šios šalies teritoriją pasiekė gana didelė pelenų koncentracija. Paskutinėmis gautomis žiniomis, tiek Rygos, tiek Vilniaus oro uostų veikla iš esmės nesutriko.