Tačiau panašu, kad tokia diena visgi išauš ir mes skrisime trumpus atstumus stovėdami. Italų dizaino bendrovė „Sky Rider“ pristatė kaip galėtų atrodo stovimos vietos lėktuve. Dizaineriai teigia, kad naudojant jų sukurtas sėdėjimo sistemas lėktuve tikrai galima būtų sutalpinti daugiau keleivių, nes sėdynės būtų išdėstytos 59 centimetrų atstumu [74 – 86 cm dabar]. „Stovimos vietos“ iš tikro nebūtų stovimos – žmogus tiesiog sėdėtų tarsi ant balno, atsirėmęs tarsi į sieną.
Kompanijos atstovai teigia, kad šiuo modeliu susidomėjo jau ir JAV oro skrydžių bendrovės. Jau kurį laiką oro linijų specialistai juokauja, kad prie verslo, ekonominės klasių reikėtų įvesti ir „Hanibalo“ klasę, garsiojo filmo „Avinėlių tylėjimas“ pagrindinio herojaus žudiko Hanibalo garbei. Toks pavadinimas ne iš piršto laužtas. Dar 2006 metais Kinijos avialinijos užsakė sukurti konceptą stovimoms vietoms. Laimėjęs modelis buvo tarsi filme panaudotos dekoracijos tikra kopija: žmogus praktiškai turėjo stovėti, o vietoj saugos diržo, turėjo būti metalinė apykaklė, kuri naudojama amerikietiškuose kalneliuose.
Sunku vertinti, ar visgi tokios „Hanibalo“ klasės vietos atsiras lėktuvuose artimiausiu metu, tačiau reikia pripažinti, kad pokyčiai neišvengiami. Oro skrydžių bendrovės jau dabar lėktuvo bilietus pardavinėja žemiau savikainos [žinoma ne visos], tad tik laiko klausimas kuo šis išlikimo karas pasibaigs ir kas jį laimės.