2012 m. sausį aptarnauta 129,3 tūkst. keleivių, net 66,08 proc. viršytas 2011 m. sausio mėnesio rezultatas. Iki šiol geriausias sausio rezultatas buvo pasiektas 2008 m., kai keleivių skaičius buvo 128,5 tūkst., 2009 m. – 93,2 tūkst., 2010 m. – 88,9 tūkst., 2011 m. – 77,8 tūkst.
"Metų pradžia – įkvepianti. Tikėkimės, kad nestabili ekonominė situacija Europoje nesutrukdys ambicingiems Vilniaus oro uosto augimo planams ir šiemet mes galėsime pasidžiaugti dar didesniu krypčių, bei naujų oro uoste darbą pradėsiančių aviakompanijų skaičiumi”, – TVOU veiklos rezultatus komentuoja susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Beveik dvigubai išaugo keleivių skaičius Maskvos kryptimi. Jau 4 metus į Maskvos Vnukovo oro uostą skraido „Utair Aviation“, nuo 2011 m. gruodžio 1 d. į Domodedovo oro uostą skrydžius pradėjo aviakompanija „Transaero Airlines“, o šių metų kovo pabaigoje, po 8 metų pertraukos, kompanija „Aeroflot” kasdieniais skrydžiais sujungs Vilnių su Maskvos Šeremetjevo oro uostu.
Praeitais metais išplėtotas tiesioginis susisiekimas su Italija šių metų sausį atnešė ypač gerus rezultatus: net 5,5 karto padidėjo keleivių skaičius į Romą, 3 kartus – į Milaną, palyginti su 2011 m. sausiu. Į Romą ir Milaną skraido dvi žemų kaštų skrydžių bendrovės „Wizz Air” ir „Ryanair”.
Populiariausios išliko taip vadinamos verslo kryptys iš Vilniaus oro uosto į Helsinkį, Kijevą, Varšuvą ir Vieną – visos jos stabiliai išlaikė 10 ir daugiau proc. augimo tempą, o itin geras rezultatas buvo pasiektas Frankfurto kryptimi: keleivių skaičius beveik padvigubėjo.
2011 m. Vilniaus oro uostas aptarnavo 1,713 mln. keleivių t.y. 24,7 proc. daugiau nei 2010 m. Skrydžių skaičius augo 6,1 proc, o krovinių srautas – 9,2 proc.
Makalius.lt primena, jog dabar į Romą, Milaną, Brėmeną galima nuskristi išties pigiai. Galiojančias kainas žiūrim čia.