“Utair Ukraine” tris kartus per savaitę – pirmadieniais, trečiadieniais ir penktadieniais – iš Kijevo Zhuliany oro uosto skraidins į Vilniaus oro uostą. ATR72 lėktuvas į Vilnių atvyks 12 val. 10 min., išvyks – 13 val. 10 min.
“Utair Ukraine” buvo įkurta 2008 m. Rusijos aviakompanijos “Utair” kaip padalinys, vystantis veiklą Ukrainoje.
“Utair Ukraine” skrydžiams į Ukrainos sostinę Kijevą pasirinko Zhuliany oro uostą, kuris yra gerokai arčiau miesto centro nei pagrindinis Kijevo oro uostas – Borispyl.
Zhuliany oro uostas sovietmečiu buvo naudojamas tik skrydžiams Ukrainos viduje. Ilgą laiką oro uosto veikla stagnavo, kol 2011 m. kovą “Wizz Air Ukraine” nusprendė perkelti skrydžius iš Borispyl į Zhuliany oro uostą, o 2012 m. gegužę Zhuliany oro uoste buvo atidarytas naujas tarptautinių skrydžių terminalas.
Šiuo metu vis daugiau aviakopmanijų perkelia skrydžius į Zhuliany – “Transaero”, “Aegean Airlines”, “Georgian Airlines”, “Armavia” ir kt. Iš žemiau pateikto žemėlapio matosi, jog vykstantiems į Kijevo centrą (C), Zhuliany (B) yra patogesnis nei Borispyl (A):
Veiklą nutraukus didžiausiam Ukrainos vežėjui “Aerosvit”, dėl keleivių iš Vilniaus į Kijevą ketina konkuruoti dvi bendrovės. Kaip buvo skelbta anksčiau, nuo kovo 31 dienos, “Ukraine International” pradės kasdienius skrydžius iš Kijevo Borispyl oro uosto į Vilnių.
Pirmadieniais, ketvirtadieniais ir penktadieniais “Ukraine International” lėktuvas ketina atvykti į Vilnių 11 val., išvykti – 11 val. 50 min., antradieniais, trečiadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais – atitinkamai 16 val., ir 16 val. 50 min. “Ukraine International” numato naudoti 123 vietų “Boeing 737-500″ lėktuvą.
“Aerosvit” veikla per pastaruosius dvejus metus rekordiškai išvystė Vilnius-Kijevas maršrutą, didele dalimi tranzito per Kijevą dėka:
Nuo balandžio mėnesio į maršrutą atėjus dviems aviakompanijoms, Vilnius-Kijevas maršrute bus pateikta virš 100 tūkst. kėdžių per metus su ganėtinai miksuotu produktu – pasirinkimu iš dviejų aviakompanijų, dviejų skirtingų oro uostų ir nepastoviu tvarkaraščiu skirtingomis dienomis, kuomet daugelio segmentų išvykimo laikas yra viduryje dienos. Įdomu, kaip tai priims tiesioginis verslo srautas.