„Iki šiol keleivių, nusivylusių taksi paslaugomis, skundai, mus pasiekdavo gandų pavidalu. Nesąžiningas kai kurių taksi vairuotojų elgesys su keleiviais suformavo neigiamą nuomonę apie taksi paslaugas Vilniaus oro uoste, – pasakojo TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila. – Dėl akcijos, kuria viešai kreipiamės į savo keleivius, turime galimybę ne tik gauti oficialius atsiliepimus, bet ir atitinkamai į juos reaguoti“.
Jau kelias savaites veikiančioje interneto svetainėje www.vno.lt/taxi keleiviai yra kviečiami rašyti atsiliepimus apie kelionę iš/į Vilniaus oro uostą taksi automobiliu. Prie akcijos taip pat raginamos prisidėti taksi bendrovės, savo automobiliuose užsiklijuojant lipdukus su nuoroda į paslaugų vertinimo svetainę.
T. Vaišvilos žiniomis, iki šiol nei viena taksi bendrovė prie akcijos neprisidėjo. Tačiau nuoširdaus palaikymo sulaukta iš įvairių užsienio bendrovių, taip pat – Didžiosios Britanijos, Vokietijos, Švedijos prekybos rūmų: „Su užsienio klientais dirbančioms įmonėms ypač aktuali susisiekimo su Vilniaus oro uostu problema, nes nuo nesąžiningo taksi vairuotojų elgesio labiausiai nukenčia Lietuvos svečiai“.
Pirmieji akcijos metu sulaukti taksi keleivių atsiliepimai jau perduoti svarstyti Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriui ir Vilniaus apskrities VMI.
„Palaikydami Vilniaus oro uosto iniciatyvą ir sudarydami keleiviams sąlygas kuo įvairesniais būdais pranešti apie pažeidimus, tikimės pasiekti rezultatų kovojant su neskaidriai veiklą vykdančiais taksi vežėjais bei paskatinti visuomenę būti pilietišką“, – teigia VMI vykdomo projekto Keleivių vežimas ir taksi vadovas Rolandas Puncevičius. Jo teigimu, išanalizavus visus iš oro uosto gautus keleivių nusiskundimus kartu su neteisėtą veiklą įrodančiais dokumentais, bus imamasi atitinkamų priemonių.
Vilniaus oro uostas akciją Sąžiningas taksi planuoja tęsti iki metų galo. Tikimasi, kad iniciatyva turės naudos ne tik taksi paslaugų rinkos, bet ir Lietuvos sostinės įvaizdžio gerinimui.
Ar jums yra tekę nukentėti važiuojant taksi?