Pasitraukus latviams „Air Baltic“ ir bankrutavus „flyLAL“, Vilniaus oro uostas buvo nurašytas. Nors jo vadovybė stengėsi pritraukti kitų šalių lėktuvėlius, deja, viskas nuėjo perniek – per tą laikotarpį Rygos oro uostas tapo skrydžių sostine visame Baltijos regione. Negana to, net tradicinis Vilniaus priešas – Kaunas – sugebėjo prisivilioti „Ryanair“ pigių skrydžių bendrovės bazės atidarymą, todėl net buvo juokavimų, ar nevertėtų perkelti Lietuvos sostinės į Kauną ar Rygą.
Prisipažinsiu - labai laukiau ir mąsčiau, kaip čia bus: dvi konkuruojančios pigių skrydžių bendrovės – „Ryanair“ ir „Wizzair“ – skraidys iš skirtingų miestų? Panašu, kad tokia konkurencija stebėjosi ir „Ryanair“ vadovai, nes šie imsis savo klientus skraidinti tais pačiais maršrutais, kaip ir vengrų kompanija „Wizzair“. Primenu, jog šios kompanijos lėktuvai iš Vilniaus nuo balandžio mėnesio pradės skraidyti į Londoną, Stokholmą, Romą, Milaną, Barseloną, Eindhoveną, Korką, Donkasterį.
Kur du pešas, ten laimi trečias. Šiuo atveju laimės klientai, gaudami geresnius skrydžių pasiūlymus, galėdami rinktis patogesnius skrydžių laikus ir datas. Tačiau ar tokia konkurencija iš viso įmanoma?
[Makaliaus nuomonė]
O daug ko ir nepasakysiu – naujienos išties džiuginančios, nes nebereiks nuolat važinėti į Kauno ar Rygos oro uostus, tačiau kol kas džiūgauti neverta tol, kol naujienos nėra patvirtintos.
Panašu, kad į Lietuvą atskris tikrai daug Europos krepšinio čempionato fanų, nes Vilnius ir vėl bus pasiekiamas ne vien per Rygą ar Kauną...