Makalius.lt puslapis nėra skirtas vien pagyrūniškiems straipsniams, kartais ką nors ir sukritikuojame, ir dėl to visai nesigėdijam - tai tik mūsų ir skaitytojų nuomonė. Šįkart – šiek tiek apie tai, kaip galima suteršti savo vardą, pasirinkus ne tą „Public Relations“ (PR) paslaugas teikiančią įmonę „Wizzair“ pigių skrydžių bendrovės Lietuvoje atstovavimui. Keli pavyzdžiai bus pateikti čia, o išvadas siūlau pasidaryti patiems.
[Skrydžių atidarymo proga – net 100 nemokamų lėktuvo bilietų!!!]
Tokią skambią frazę ne vienas matėte tiek įvairiuose naujienų portaluose, tiek socialiniuose tinkluose besisukančiose reklamose. Net šimto laimingųjų, apniukusį balandžio mėnesio penktadienį atvykusių į Vinco Kudirkos aikštę Vilniuje ir su kartoninėmis plokštėmis papozavusių priešais naujienų portalų žurnalistus turėjo laukti žadėtas prizas – kiekvienam po aviabilietą į abi puses, kuris visiškai nieko nekainuos. Žodžiu, rinkis ką nori, kur nori, svarbu, kad skristum iš Vilniaus. O čia – to įrodymas:
Vėliau vienas po kito sekė skatinimai prisijungti prie šio renginio – pakvietimai paspausti „Dalyvausiu“ ir raginimai tai padaryti kuo skubiau, neva, tik pirmieji šimtas užsiregistravusiųjų ir atvykusiųjų gaus nemokamus aviabilietus. Ką gi, laukiam renginio ir maunam atsiimt savo bilietų!!!
O tiesa buvo kiek kitokia....
Vinco Kudirkos aikštė. Penktadienio rytas. Būriuojasi koks 30-40 žmonių būrelis, žmonių trūksta. Praeiviai, skubantys į susitikimus ir darbą ar pietų, raginami prisijungti prie jau lūkuriuojančios grupelės žmonių ir gauti lėktuvo bilietus už vieną papozavimą naujienų portalų fotografams. Gražiai skamba juk, ar ne? Ir viskas išėjo maždaug taip:
Nusifotografavusiems buvo atsidėkota – visi gavo lapus su kodais, kuriuos kažkur įvedę, turėjo gauti nemokamus žadėtus lėktuvo bilietus!!! Bet palaukit, džiaugtis dar per anksti, nes tai – viso labo reklaminiai 20 eurų „vaučeriai“ (dovanų kuponai), kuriais pasinaudojus, reklaminėje akcijoje dalyvavę žmonės gaus 69 litų nuolaidą lėktuvo bilietams, neįskaitant oro uosto, aptarnavimo, administravimo, kortelės, bagažo mokesčių, o skrydį gali pirktis tik į vieną pusę. Atgal – pilna kaina.
Kilus pasipiktinimo gautais kuponais bangai, buvo atrėžta, kad iš 100 dovanėlių, nemokami lėktuvo bilietai buvo tik keli. Neva tai sėkmės dalykas. Hmmmm, ir žmonės, atsiprašę iš darbų ar atidėję svarbius reikalus dėl nemokamos kelionės, turėtų pasimėgauti ir 69 litų nuolaida, kurią turėtų panaudoti per porą ateinančių mėnesių. Gudriai.
Grįžtame iš renginio....
Žinia, kad „Wizz Air Lietuva“ puslapis socialiniame „facebook“ tinkle yra vadinamas oficialiu (įmonė, atstovaujanti aviakompaniją, organizuoja ir spaudos konferencijas, ir įvairius renginius žinomumui didinti), todėl visos aktualiausios naujienos pranešamos būtent čia. Tiesa, čia turėtų ir tiksliausiai į visus Jūsų, mielieji keleiviai, klausimus atsakyti. Na, teoriškai.
Taigi, grįžkime prie renginio dalyvių – parvažiavę į darbus ir į namus, visų pirma, kilo nepasitenkinimo bangos didžiule apgavyste. Tai galima matyti skaitant pranešimus:
Tokių nepatenkintų buvo daug daugiau, bet renginiui pasibaigus, pats renginio pranešimas buvo pašalintas (matyt, automatiškai), ir visi skundai dingo.
Aiškinamės, kaip tuos kuponus panaudoti....
Daugeliui dalyvių, gavusių dovanų kuponus paklausus, kaip juos panaudoti, tą pačią dieną atstovai pasakyti negalėjo. Negalėjo ir „facebook“ portale. Tik po kurio laiko išaiškėjo – visi, norintys bilietų su nuolaida, turi juos pirktis per skambučių centrą Londone, ten diktuoti savo kortelės numerį ir keleivių vardus bei pavardes. Minutė į užsienio tinklą – maždaug 1,67 lito.
Beje, vienai nepatenkintųjų, labai besireiškusių „facebook“ grupėje „Wizz Air Lietuva“, buvo pasiūlyta asmeniškai pakeisti 20 eurų vaučerį į lėktuvo bilietų dovanų kuponą. Kilus dar vienai pasipiktinimo bangai, kodėl vieniems asmenims pakeičia, o kitiems – ne, „Wizzair“ atstovų atsakymas buvo paprastas – „asmeniškai ir reiškia asmeniškai“.
„Wizz Air Lietuva“ puslapio administratorių žinios
Nesakau, kad ir pats išmanau viską apie šias avialinijas, bet po kelių atsakymų į žmonių klausimus „Wizz Air Lietuva“ grupėje supratau, kad net šioje specialybėje nedirbantys žmonės turi daugiau žinių, nei teoriškai viską turintys žinoti „Wizz Air Lietuva“ administratoriai.
Deja.
O čia – visai nemažą šoką įvarantis atsakymas ir keleivio nerimo sukėlimas atsakant į klausimą, ar labai didelė bėda, jeigu keleivio kreipinys yra MR vietoje MRS:
Makaliaus nuomonė
Džiaugiuosi pramiegojęs renginį, nors iš vakaro visi ruošėmės į jį eiti, užsisvajoję apie nemokamą skrydį iki Romos ir atgal. Džiaugiuosi ir „Wizzair“ atvykimu į Lietuvą. Džiugina ir tai, kad žmonės nebijo pakovoti dėl savo teisių, nors „Wizzair“ atstovams ir atrodo, jog keliasdešimt nepatenkintųjų – tik lašas jūroje. Bet linksmiausia yra žinoti, kad visus atsakymus į sau iškilusius klausimus susirasiu pats, internete arba wizzair.com puslapyje, nes niekas kitas už GOOGLE ir wizzair.com man atsakymo geriau nepateiks.
Visiems gerų kelionių ir saugių skrydžių!!!