Sklando daugybė gandų, kokios yra keleivių teisės - ar tik pinigų grąžinimas, ar skrydžio artimiausiai galimai datai pakeitimas, ar alternatyvaus maršruto radimas?
Jei Jums atšaukė skrydį dėl Islandijos ugnikalnio prasiveržimo, Jūs turite teisę į rūpinimąsi (maistas, gėrimai, atsižvelgiant į laukimo laiką, apgyvendinimas viešbutyje (kai būtina likti nakčiai ir išvykstate iš kitos, nei gyvenamosios, šalies), transportas į apgyvendinimo vietą ir atgal). Taip pat pasirinkti kitą Jums tinkantį skrydį arba atgauti visą už bilietą sumokėtą sumą.
Jei oro vežėjas šių teisių Jums nesuteikia, saugokite čekius ir vėliau pateikite juos kartu su pretenzija.
"Ryanair" aviakompanija savo skrydžius atšaukia iki pirmadienio 13 val. Jeigu situacija nepasikeis, teks atšaukti ir dar ilgesniam laikui. Visi, kurių skrydžiai turėjo vykti šiuo metu, turi nedelsdami pasikeisti skrydžio datas spausdami čia ir suvesdami prašomus duomenis, arba susgrąžinti pinigus už neįvykusius skrydžius čia.
Informacija tiems, kas skrenda su persėdimais:
Jeigu Jūsų skrydis yra jungiamasis (pirkote vieną bilietą su persėdimu), Jūsų naujais bilietais arba visišku pinigų grąžinimu turi pasirūpinti aviakompanija, vykdanti skrydį.
Jei skrydis ne jungiamasis ( pirkote du atskirus nesujungtus skrydžius, pavyzdžiui, Ryanair arba skirtingų avialinijų bilietus ne vienu kartu), tuomet bilietus keičia arba grąžina pinigus tik už pirmąjį arba tik už tuos, kurie buvo atšaukti.. Kompensacijos (už moralinę žalą) force majeure atveju nepriklauso, tiesiog priklauso nakvynė, maitinimas ir transportas iki nakvynės vietos.
Dalį informacijos pateikė ecc.lt