Pasiteisindama nesuvaldomai augančiomis išlaidomis antra pagal populiarumą Europoje pigių skrydžių bendrovė easyJet pranešė didinanti kortelės aptarnavimo mokestį iki 8 svarų (31 lt) už kiekvieną pirkimą (tai reiškia, kad perkant skrydį į vieną pusę, mokama net trimis svarais daugiau, nei atsiskaitant Wizzair kompanijoje ir 2 svarais daugiau, nei perkant bilietus iš Ryanair). Jau sklinda gandai, kad apie tai svarsto ir kitos bendrovės.
Didžiosios Britanijos pigių skrydžių bendrovė easyJet – didžiausia kitos airių skrydžių bendrovės Ryanair konkurentė – paskelbė didinanti kortelės aptarnavimo mokestį nuo 3,5 iki 8 svarų. Šios bendrovės spaudos atstovo pranešime teigiama, kad dėl užsitęsusios krizės ir neramumų Azijoje, kompanija priversta didinti kortelės aptarnavimo mokestį. Kompanija papildomai taiko 2,5% mokestį nuo mokėjimo sumos, jeigu atskaitoma ne D.Britanijos banko kortele.
Tokius easyJet pasiteisinimus Noel Josephides - nepriklausomo britų kelionių operatoriaus Sunvil holidays vadovas – vadina visiškai absurdiškais. Jo teigimu, finansinė operacija kortele avialinijoms kainuoja ne daugiau nei 20 pensų (0,77 lt), todėl „nesibaigianti krizė ir nemažėjanti infliacija“ tikrai neturi reikšmingos įtakos kompanijos išlaidoms, todėl ponas Josephides visa tai vadina eiliniu bandymu pasipelnyti, pasinaudojant tinkamomis aplinkybėmis.
[Makaliaus nuomonė]
Nežinia, kiek tiesios pono Noel teiginyje apie tikrąsias avialinijų išlaidas, tačiau jau pasigirdo kalbų, kad ir kitos pigių skrydžių bendrovės sprendžia, ar nevertėtų padidinti aptarnavimo mokesčių, nes pastarieji nepadengia visų išlaidų.
Tendencijos įdomios, tad belieka laukti naujų „mielų“ dovanų. Prieš mėnesį Ryanair įvestas privalomas 2 eurų mokestis kiekvienam neakcijiniam skrydžiui. Šie 2 eurai įkris į neįvykusių/atidėtų skrydžių kompensavimo fondą.
Primename, kad neseniai Wizzair padidino bilieto pirkimo pavedimu mokestį iki 36 litų į abi puses.