Sakykime, mūsų skrydį atidėjo. Ką tuomet darome? Sėdime oro uoste ramiai ant suoliuko, skaitome laikraštį, kasomės užpakalį ir gražiai laukiame savo skrydžio? Nė velnio! Europos tarybos reglamente aiškiai išdėstyta, kas, kur ir kiek priklauso keleiviui, kurio skrydis yra atidėtas:
Atidėjimas
1. Kai skrydį vykdantis oro vežėjas pagrįstai tikisi, kad tvarkaraštyje numatytas skrydžio išvykimo laikas bus atidėtas:
a) dviem ar daugiau valandoms – 1500 kilometrų ar mažesnio atstumo skrydžių atveju;
b) trims ar daugiau valandoms – visų didesnio kaip 1500 kilometrų atstumo Bendrijos vidaus skrydžių ir visų kitų 1500-3500 kilometrų atstumo skrydžių atveju;
c) keturioms ar daugiau valandoms – visų skrydžių, kuriems netaikomas a arba b punktas, atveju,
skrydį vykdantis oro vežėjas teikia keleiviams:
keleiviams nemokamai pasiūloma:
* maistas ir gaivinamieji gėrimai, atsižvelgiant į laukimo laiką;
* apgyvendinimas viešbutyje tais atvejais,
- kai būtina pasilikti vieną ar daugiau naktų, arba
- kai būtina pasilikti ilgiau nei buvo numatęs keleivis;
* transportas iš oro uosto į apgyvendinimo vietą (viešbutį ar kitą) ir atgal.
* Be to, keleiviams pasiūloma du kartus nemokamai paskambinti telefonu, išsiųsti telekso ar fakso pranešimus arba elektroninius laiškus.
iii) kai atidedama ne mažiau kaip penkioms valandoms:
* per septynias dienas 7 straipsnio 3 dalyje numatytu būdu atgauti visą už bilietą jį perkant sumokėtą sumą, už neįvykusios kelionės dalį arba dalis sumokėtą sumą ir už jau įvykusią kelionės dalį ar dalis sumokėtą sumą, jei pagal keleivio numatytą kelionės planą skrydis nebeteko prasmės, taip pat tam tikrais atvejais
- kaip galima greičiau skrydį į pirmąją išvykimo vietą;
***
Ar esate kada nors laukę atidėto skrydžio? Ar visada gavote reikiamą aptarnavimą? Pasidalinkite savo įspūdžiais ir patyrimais kartu su kitais MAKALIUS.LT skaitytojais ;)