Viktorija Vyšniauskaitė - ji surinko daugiau nei 300 balsų ir tapo konkurso lydere. Sveikiname Viktoriją ir kviečiame rašyti labas@makalius.lt džiaugsmingą laišką - papasakosime, kaip atsiimti prizą
Ačiū visiems dalyvavusiems - tikrai širdingai dėkojame už tokį aktyvumą ir skirtą laiką. Esu įsitikinęs, kad kitą konkursą būtinai laimėsite - reikia tik labai norėti, pasistengti ir tikėti.
Štai Viktorijos žiemiškiausia nuotrauka kalnuose:
Prizo atsiėmimas – šauniausioje “Montis Magia” parduotuvėje (J. Baltrušaičio g. 11) nuo Sausio 2 dienos.
Julbo istorija prasidėjo 1888 metais, kai Jules Beaud įkurė kompaniją Jura kalnuose, Prancūzijoje. Kompanija iki šiol išliko Beaud šeimos verslu ir veiklą vykdo tame pačiame regione su giliomis optikos produktų gamybos tradicijomis.
Šiandien Julbo yra vienas iš nediskutuotinų saulės akinių, slidinėjimo akinių ir šalmų gamybos lyderių pasaulyje. Kompanijos produktai yra platinami daugiau nei 60 pasaulio šalių.
Julbo šūkis – „The world needs your vision“ („Pasauliui reikalingas Jūsų regėjimas“) – atspindi kompanijos asmenybę. Šie žodžiai išreiškia svarbiausius įsitikinimus ir misiją – teikti tobulus produktus akių apsaugai nuo saulės ir suteikti galimybę geriau matyti mus supantį pasaulį.
Vienas iš pagrindinių Julbo sėkmės faktorių ir didžiausias turtas yra puiki reputacija technologijų srityje. Kompanijai priklausančiame tyrimų ir dizaino centre produktai kuriami nuo idėjos iki paruošimo gamybai. Šio centro dizainerių ir technologų komanda bendradarbiauja su daugeliu savo srityse pripažintų sportininkų ir organizacijų, tokių kaip Ecole Nationale de Ski et d’Alpinisme (ENSA, Prancūzijos kalnų slidinėjimo ir alpinizmo mokykla). Toks bendradarbiavimas leidžia kurti naujus ir inovatyvius sprendimus, juos testuoti, tobulinti ir patenkinti naujus vartotojų lūkesčius.
Aukščiausia kokybė, geriausios medžiagos, pažangios technologijos ir inovacijos – tai yra pagrindiniai Julbo veiklos principai. Ir taip jau daugiau nei 120 metų!!